Certifikáty
Certifikace
ČSN EN ISO 9001:2016
Certifikát systému managementu
kvality.
ČSN EN ISO 14001:2016
Certifikát systému enviromentálního managementu.
ČSN ISO 45001:2018
Certifikát systému managementu bezpečnosti a ochrany.
ČSN EN ISO 3834-2:2022
Výroba a montáže ocelových konstrukcí.
ČSN EN 1090-1+A1:2012
Osvědčení o shodě řízení výroby.
Politika IMS
V návaznosti na udržování a trvalé zlepšování integrovaného manažerského systému (IMS) – systému kvality dle ISO 9001, enviromentálního systému dle ISO 14001 a systému BOZP dle ISO 45001 se společnost zavazuje plnit tyto teze:
1. Naše obchodní poslání
Společnost KOMA – Industry s.r.o. je technicko-obchodní a výrobní organizace přinášející odpovídající a efektivní řešení uspokojující skutečné požadavky a potřeby zákazníků. Obchodní, dodavatelská a technická činnost je vytvářena na úzkých partnerských vztazích, které jsou základem pro pochopení požadavků a potřeb zákazníka. Tento přístup nám umožňuje poskytovat služby na nejvyšší úrovni a zajistí našim zákazníkům předpoklady pro trvalé zlepšování jejich procesů.
Společnost je specializovaná na opravy a servis rozsáhlých technologických celků v oblasti hutnictví a strojírenství, projekci, konstrukci a výrobu hydraulických, pneumatických systémů a mazacích systémů, projekci a konstrukci hydraulických válců, montáže vysokotlakých a nízkotlakých potrubních rozvodů, obchodní činnost s hydraulickými, pneumatickými a mazacími komponenty. Součástí poskytovaných služeb je také výrobní a servisní činnost, včetně procesů obrábění a svařování a také realizace automatizovaných zakládacích systémů – parkovacích domů.
2. Vztah k našim zákazníkům
Chceme, abychom byli svými zákazníky považováni za vysoce efektivního a spolehlivého partnera.
Být „efektivní“ = aktivním způsobem reagovat na potřeby zákazníků, analyzovat jejich potřeby, nabízet optimální řešení dodávek výrobků a služeb.
Být „spolehlivý“ = důsledně dodržovat kvalitu dodávek a výrobků, zaručovat dostupnost a kvalitu našich služeb v sjednaných objemech a termínech.
Na základě hodnocení spokojenosti zákazníků a analýzy dodávek výrobků a služeb pracujeme na vlastním trvalém zlepšování. Chceme tak zajistit dlouhodobě výhodné dodavatelsko-zákaznické vztahy.
3. Vztah k našim zaměstnancům
Úspěch společnosti závisí na kvalitě našich zaměstnanců ve smyslu jejich dovedností, zkušeností a jejich pozitivního přístupu ke strategii, politice a cílům firmy. Je věnována velká pozornost náboru nových zaměstnanců, odbornému vzdělávání, školení, sdílení informací a jejich motivaci. Tím je zaručen jejich růst společně se stoupajícími potřebami a požadavky zákazníků a trhu.
4. Vztah k politice
Politika je naplňována prostřednictvím rozpracování konkrétních cílů, které vycházejí ze strategického plánování a definovaných ekonomických ukazatelů společnosti. Do cílů jsou zapracovány požadavky zákazníků a požadavky vedení společnosti pro její další rozvoj.
5. Vztah k ochraně životního prostředí
Při svých činnostech se zavazujeme dodržovat environmentální zásady a příslušné právní a jiné požadavky, chránit životní prostředí, identifikovat stávající i potenciální environmentální problémy a prioritně je řešit. Je pro nás důležité také šetřit přírodními zdroji, energiemi, vstupními materiály a surovinami, bezpečně skladovat a nakládat s látkami, které by mohly ohrozit nebo poškodit životní prostředí.
6. BOZP
Této činnosti je na všech stupních řízení a u všech zaměstnanců věnována nejvyšší priorita. Pravidelně provádíme školení zaměstnanců, kontrolu dodržování BOZP a rovněž jsme velmi důkladně prověřování našimi zákazníky, a to jak na pracovišti, tak audity. Našim cílem je v oblasti BOZP snižovat rizikovost prováděných prací, dodržovat právní požadavky a takto eliminovat vznik pracovních úrazů, poškození zdraví nebo skoronehod. Chceme, aby naši zaměstnanci působili v bezpečných a zdravých pracovních podmínkách a témata bezpečnosti práce jsou s nimi projednávána. Každý má právo účasti na zlepšování BOZP a oznamovat podněty k bezpečnosti a ochrany zdraví při práci.
7. Politika
Je závazná pro všechny zaměstnance společnosti. Vedení poskytuje pomoc a školení všude tam, kde je indikována jeho potřeba k úspěšnému zajištění naplnění této politiky. Podporu při realizaci politiky očekává vedení společnosti také od všech zaměstnanců.
V Ostravě dne 24. 4. 2024
Ing. Martin Kotajny
jednatel společnosti